close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ריהוט מעבדות מתקדם לעבודה בטיחותית יותר

מערכת שורשכא אדר א, תשעט26/02/2019

האם ידעתם שגם המעבדות המתקדמות ביותר בעולם רוהטו ונבנו עם המון מחשבה? בניגוד לעיצוב ביתי או משרדי, כאן עיקר המחשבה מתמקדת בתחום עיסוקה של המעבדה

תגיות:
האם ידעתם שגם המעבדות המתקדמות ביותר בעולם רוהטו ונבנו עם המון מחשבה? בניגוד לעיצוב ביתי או משרדי, כאן עיקר המחשבה מתמקדת בתחום עיסוקה של המעבדה, בבטיחות המשתמשים בה ובנוחות השימוש בה. מדובר במומחיות בפני עצמה הדורשת שיקולים בנוגע לסביבת העבודה, רמת הנקיון, עמידות לכימיקלים שונים, הגנה מחשמל סטטי ורגונומיה. ריהוט מעבדות חייב להיות מותאם באופן מלא למעבדה לה הוא מיועד, וישנן חברות המתמחות בדיוק בתחום זה!

מה כולל ריהוט מעבדות
בשונה מבחירת ריהוט רגיל לבית העסק או לבית, כאן כללי המשחק שונים לחלוטין. אנו לא מחפשים עיצוב
יפה או מושך, אלא ריהוט מעבדות איכותי מאוד שיוכל להבטיח את בטחונם של העובדים במעבדה. בין היתר נוכל למצוא;
• ארונות כימיקלים בהם ניתן לאכסן חומרים מסוכנים כאלו ואחרים, שהכרחיים לעבודת המעבדה
• מחיצות רצפה במקרים בהם נדרשת הפרדה בתוך חלל המעבדה עצמו
• תקרה מעבדתית ייחודית הסופגת אליה את החומרים המופרשים לאוויר ומאווררת את החדר
• מנדפים כימיים
• תאים נקיים
• שולחנות נגד ויברציות
• מידוף
• עגלות
• פחים אניסטטיים
• וכמובן גם ריהוט מוכר יותר כגון כיסאות מחשב, שולחנות עבודה וכו'.

כשמדובר במשימה כה קריטית, יש לוודא שאנו בוחרים ביצרן מורשה העומד בתווי המחירים והתקנים השונים של משרד הבריאות. כן, גם אם מדובר ברהיט מעבדות פשוט כגון שולחנות עבודה למעבדות ולא ארונות כימיקליים מסוכנים. חברה שכזו תספק לכם שירות מקיף הכולל את שלבי התכנון המוקדם, הייצור והתקנת הריהוט.

איכות מעל לכל!
בשורה התחתונה, ריהוט מעבדות הוא עסק שדורש מחשבה ותכנון מוקפדים. כדאי לבחון לעומק את הספק עמו החלטתם לעבוד – אם אינכם בטוחים, בקשו המלצות או לראות תעודות המוכיחות את אמינותו של הספק. תהיו בטוחים שחברה המתגאה בעבודתה הטובה תשמח להפנות אתכם ללקוחות מרוצים ואף להציג בפניכם את התעודות.

חייבת להיות התאמה מלאה לצרכי הלקוח והמעבדה המיוחדת שלו. על מנת ליצור פתרון מתאים, תקיים החברה פגישת היכרות במטרה להבין את הצרכים והציפיות שלכם, ובהמשך לכך הצגה של פריטי הריהוט למעבדות אותם מציעה החברה. על החברה להיות קשובה לכם, אך גם עליכם מוטלת החובה להקשיב ולעקוב אחר ההוראות וההמלצות; ייתכן שיעלו בפניכם פתרונות שלא חשבתם עליהם בעצמכם. אנחנו בטוחים שבמעבדה החדשה שלכם יתבצעו תהליכים נפלאים שיסייעו לתחום בו היא פועלת, אך חשוב גם לזכור כי ריהוט מעבדות הוא חלק בלתי נפרד מהתהליכים הללו. זאת מכיוון שעובדים בטוחים וריהוט איכותי יתרמו בסופו של דבר לתוצר מוגמר ברמה הגבוהה ביותר. יש לכם חלום לשנות את עולם הרפואה? ומה לגבי הסטארט-אפ שצף בראשכם כבר כל כך הרבה זמן? זה הזמן להגשים את החלום!
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה